Sztorik

Kolbász történet

Mára fogalommá vált. Páros, paprikás, nem csípős, legalábbis a magyaroknak nem. Némely nemzet szülötte a borstól erősnek érzi az ízét, nálunk még a gyerekek sem tiltakoznak miatta, még a szemöldökük sem szalad fel.

A kolbász hazánkban leginkább szendvicseinkre kerül, de a merészebb háziasszonyok remek ételeket is megízesítenek vele. Pár ötlet, hogy szabadon szárnyalhasson mindenki fantáziája: rosztyókaleves, zsebes sertésszűz, lecsó túrógombóccal és Gyulai Kolbásszal…

2015-ben a Gyulai Kolbász ismét meghódította a nemzetközi ítészeket, illatban, ízben remek minősítést kapott Brüsszelben.

Tovább

Kiemelt kolbászféleségeink

Májas történet

Nagymamáink még csak a darabos májast ismerték és szelték a kenyérre, ha a disznóvágáson a hurka és kolbász mellett készült más is. Aztán a 80-as évek közepén gondolt egy nagyot az akkori termékfejlesztő Gyulán és megálmodta a kenőmájast. Ez tényleg kenhető lett és azonnal elcsábított mindenkit, főleg a gyerekeket. Jó ízű, jól kenhető termékre vevők lettek a fogyasztók, melynek élményét a Gyulai Májas a mai napig őrzi. Azután ötvöztük a két főtermékünket, így született meg a Gyulai Kolbászfűszeres Májas.

Tovább

Kiemelt májasaink

Szarvas történet

A Gyulahús Kft. mindig is nyitott volt az új ötletekre, elképzelésekre, ízekre, így örömmel fogadtuk a Royal Hunting Kft. megkeresését 2013 tavaszán. Termékfejlesztési filozófiánk és küldetésünk továbbra is az egészséges, inkább technológiákkal biztosított, nem adalékokkal gyártott termékek fejlesztése. Ennek jegyében született meg a Gyulai-Royal Szarvaskolbász csípős, csemege, valamint a Gyulai-Royal Szarvasszalámi csípős és csemege ízesítésben, többféle kiszerelésben. E termékek gyártása is az eredeti szárazáru üzemben történik, igazi bükkfával, igazi füstön füstöljük, igazi érlelőben szárítjuk termékeinket, bármilyen alapanyagból készül is az.

Tovább

Kiemelt szarvas termékek

Stéberl-féle reklámfogások

Stéberl András, aki meghonosította az iparszerű húsfeldolgozást, kolbászgyártást Gyulán, nemcsak kitűnő szakember, hanem zseniális ötletember is volt. Sajátos, furfangos trükkökkel ismertette meg a termékeit. Tökéletesen tisztában volt azzal, hogy bármily kiváló és ízletes is az áru, a nagy mennyiséget bizony el kell tudni adni. Az értékesítési irány egyértelmű volt számára: Budapest... és aztán a nagyvilág. A módszert is kitalálta: mesterségesen kell keresletet gerjeszteni. Alkalmazott 10 munkanélkülit, és a fővárosba küldte őket (egyes források szerint : zsebpénzt adott ott tanuló gyulai egyetemistáknak). Semmi más dolguk nem volt, csak Stéberl-árukat kérni az üzletekben. Persze nem kaptak sehol, de természetesen naponta visszatértek, bosszankodtak és erőteljesen kifogásolták, hogy nincs az ő kedvenc - és minőségi - kolbászukból. A 10 „reklámembernek" köszönhetően Stéberl András termékei eljutottak az ország legnagyobb felvevő piacára, és később a legnagyobb városokba is. Kóstolókat osztogatott az iskolásoknak, minden akciója sikeres volt,s a gyulai kolbász híres és keresett termékké vált az egész országban.
Szintén rendkívül hatásosak voltak a Stéberlék által szervezett gyulai disznóvágás bemutatók, ahol a kolbászkészítés rejtelmeit mutatták be a Magyarország minden tájáról – a MÁV-val kötött együttműködés alapján - „filléres” gyorsvonattal érkezők számára. Levelezése tanúsítja, hogy rendkívül kreatívan szervezte meg áruinak exportját és nemzetközi megismertetését is, így termékeit megszerették többek között Milánóban, Londonban, Bécsben, Hollandiában, sőt még Egyiptomban is.

Tovább